מפוני גוש קטיף נגד יהונתן בשיא: "הפקרת משפחות שלמות"

    אבי יעקב No Comments on מפוני גוש קטיף נגד יהונתן בשיא: "הפקרת משפחות שלמות"
    8:46
    02.05.24
    אתר קול חי No Comments on טראמפ מתייחס למהומות: "צריך להביס את הרדיקליים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עשר שנים אחרי: במפגש מיוחד שהתקיים השבוע בפקולטה למשפטים של האוניברסיטה העברית בין חברי ועד מתיישבי גוש קטיף לבין יהונתן בשיא מי שהיה ראש מנהלת סל"ע (סיוע למפוני עזה) לציון עשר שנים לביצוע תכנית ההתנתקות מגוש קטיף אמרה חגית ירון חברת ועד המתיישבים שפונתה מהיישוב נווה דקלים כי בשיא הפקיר משפחות שלמות.

    "במנהלת סל"ע ידעו עלינו כל דבר לפני ביצוע תכנית הגירוש, הם ידעו שאנחנו חיים כקהילה אבל החליטו לפזר אותנו. במקום לבנות יישובים חדשים ואז להעביר אותנו אליהם הם החליטו לבצע את תכנית הזוועה ולפנות אותנו לקרוויליות שזה שם מכובס לקרטוניות"

    בשיא שהיה המום ומתרגש מהפגישה הזו טען כי לא כל התושבים הסכימו לדבר עם מנהלת סל"ע והוסיף כי מי שכן דיבר עם המנהלת מצא סידור מגורים. "זה לא נכון בכלל, יש עשרות משפחות שדיברו עם מנהלת סל"ע והגיעו להסכמים עמם אך הם עדיין נמצאים בתוך בתים זמניים ולא בבתי קבע" הגיבו בועד המתיישבים לטענה זו.

    במהלך המפגש נשאלה ירון מדוע חלק מהתושבים התנהגו באלימות כלפי המפנים, ואמרה כי טענה זו לא נכונה בכלל "לא היתה אלימות בקרב תושבי גוש קטיף. היתה מחאה בדיבור אך אף לא אחד הרים יד. יתרה מזו, אנשי גוש קטיף שמרו כל הזמן, את הנחיית ההנהגה על שלמות העם. לא להגיע לקרע בעם, אם כן הייתה אלימות מדובר באנשים שהגיעו מחוץ לגוש ונכנסו פנימה ולנו לא קשר אליהם"



    0 תגובות